Pozvánka

Kemp Slnečné skaly
pozri na mapy.hiking.sk

Piatok 6. 9.

Piatkový program otvorí o 17-tej Rasťo Hatiar s filmom „Damoklov meč“ na tému zimné lezenie a druhou snímkou "Viktor" o živote horského chatára. Nasleduje prezentácia Michala Plichtu „Zo Žiliny do Štrby“, a netradičný skydiving Aleša Hrebíka „Hory z hora“. Mária Györiová precestovala Island, Grónsko, Gruzínsko, Bhután a Nepál.

Nasleduje Broněk Chromý a jeho prednáška o výstroji „Sleeping bag story“. Zdeno Dvořák, Jano Smolka, Martin Hanák predstavia svoje zimné putovanie v Laponsku po Kungsleden. Nasleduje Juraj Koreň s prezentáciou „X-Alps + Seven Virgin Summits“ venovanou paraglidu a lezeniu. Piatkový program uzatvára koncert kapiel DENNYIAH a BLUE TIME.

Sobota 7. 9.

Začiatok sobotňajšieho programu (16:30) opäť patrí Rasťovi Hatiarovi a dokumentu Michal Bekeš - Speedsking. Nasleduje Ferdinand Hudek / Forest Skis a prezentácia „Extrémne lyžovanie“ a „Vrcholová príťažlivosť“ od Rasťa Hatiara. Viliam Bendík sa bude venovať ultratrailu v prezentácii „Značkár“, Erik Rabatin predstaví lezenie v prednáške EL CAPITAN - The nose. Prednášky uzatvára Petra Pogányová s „Huascaran a iné šmaky Južnej Ameriky“, hovoriť bude o výškovom horolezectve.

Sprievodný program

AKIAMA – Čajovňa slnka&zeme
Burza outdoorovej výstroje a výzbroje

10:00 Jóga s Dášou
21:10 MUSEUM - koncert kapely
23:59 DJ DEL SUR - afterparty

Nedeľa 8. 9.

10:00 – Jóga s Dášou (podľa podmienok)
12:00 – Svätá omša

Viac info na webe podujatia: www.slnkonaskalach.sk

Festival Slnko na skalách 2019 03/09/19 15:19 1 príspevok

Pozvánka VIDMO – Hory a mesto Dolný Kubín 2019 V dňoch 10.-12. októbra (štvrtok – sobota) 2019 sa v divadelnej sále Mestského kultúrneho strediska v Dolnom Kubíne uskutoční 14. ročník festivalovej prehliadky VIDMO – Hory a mesto Dolný Kubín 2019. Návštevníkov čaká sedem cca dvojhodinových blokov horských a adrenalínových filmov, pochádzajúcich z Medzinárodného festivalu horských filmov a dobrodružstva Hory a mesto v Bratislave. 07/10/19 Redakcia Festivaly a premietania
Pozvánka Festival Slnko na skalách 2019 V termíne 4. 9. – 8. 9. sa uskutoční tradičný outdoorový Festival Slnko na skalách 2019. Ako zvyčajne bude tento najväčší festival pod holým nebom prebiehať v kempe Slnečné skaly v Poluvsí pri Rajeckých Tepliciach. Prvé dva dni festivalu v Žiline budú patriť najmä žiakom základných a stredných škôl. 03/09/19 Redakcia Festivaly a premietania
Pozvánka 10. ročník Expedičnej kamery OZ Cestou necestou pozýva na Expedičnú kamera 2019, už desiaty ročník filmového festivalu pre cestovateľov, športovcov aj dobrodruhov. Medzinárodný filmový festival Expedičná kamera je svojím rozsahom najväčšou cestovateľskou a outdoorovou akciou v Česku a na Slovensku. Už od roku 2009 prináša divákom tie najlepšie cestovateľské a dobrodružné filmy sezóny z celého sveta aj z domácej produkcie. 19/02/19 Redakcia Festivaly a premietania

Prístrešok Chata Lesov SR Vydrica Pri mojom trojtýždňovom pobyte v kúpeľoch Sklené Teplice som neraz kráčal Vydričnou dolinou. Zatiaľ čo kroky drvivej väčšiny kúpeľných hostí sa končili pri odbočke k miestnej časti Sady, kde sa nachádzala stajňa miestneho salaša, ja som ju prešiel celú zopárkrát. Tak isto som vyšiel aj všetkými lesnými odbočkami z nej do okolitých lesov. Keď som si naplánoval, že neznačene prejdem cez Holý vrch Čečetkovým lesom na samotu Konice, narazil som pár metrov od asfaltky na chatu Lesov SR, štátny podnik Banská Bystrica, odštepný závod Žarnovica. dnes Miroslav Svítek Štiavnické vrchy
Túra Okolo Omšenia cez Baské, Homôľku a Bartošovicu Bez mučenia sa priznám, že Strážovské vrchy sú pre mňa takmer nedotknutým terénom. Lezenie pri Omšenskej Babe a silvestrovský pobyt v Chvojnici sa odohrali ešte hlboko v minulom tisícročí. Už ani neviem, prečo som sa začal ňúrať v mape práve okolo Omšenia – vrchy, výhľady, pramene, prístrešky – každopádne sa mi zrodil v hlave hrubý koncept. Najprv som mal ísť sám, ale potom sa Monike podarilo odtrhnúť sa od povinností, a tak sme mohli vyraziť v kompletnej zostave aj s Hugom a Čili. včera Pavol Timko Strážovské vrchy
Túra Mních z Martinčeka Liptov je plný skvelých miest ako stvorených pre výlet. Napriek tomu sa vám môže hodiť aj tento môj tip, vhodný najmä pre rodiny s deťmi. Vyberieme sa totiž na krátku prechádzku na vŕšok Mních, týčiaci sa rovno nad Ružomberkom. Výhľady sú zaručené. 17/10/19 Andrea Morongová Veľká Fatra a Choč