Jesenná fotosúťaž so Štrbským Plesom

sponzorovaný článok 05.09.19 V spolupráci s Regiónom Vysoké Tatry a Štrbským Plesom vyhlasujeme jesennú fotosúťaž v našej Galérii. Súťaž je zameraná na jesenné Vysoké Tatry v okolí Štrbského Plesa – t.j. lokality, kam sa v rámci jednodňovej túry dá dostať pri štarte zo Štrbského Plesa. Hlavnou cenou je pobyt pre dve osoby v hoteli Patria.

Trvanie súťaže

Fotografie môžete pridávať v období od 5.9. do 1.11.2019.

Podrobnosti

Fotografie by mali byť urobené vo Vysokých Tatrách na území od Kriváňa po Rysy, resp. na miestach, ktoré sú dosiahnuteľné pri východzom bode zo Štrsbského Plesa a dolín v blízkosti Štrbského Plesa. Ide o lokality od Kriváňa po Rysy a Ostrvu. Zahŕňa Furkotskú, Mlynickú, Mengusovskú, Zlomiskovú, Hlinskú a Kôprovú dolinu.

Súťažici môžu pridať aj viac fotografií, maximálny počet na používateľa je 20. Každá fotografia musí mať priradenú GPS polohu, inak bude vyradená zo súťaže.

Vyhráva fotografia s najväčším počtom bodov.

Pridať fotku do súťaže
môžete cez menu Môj HIKING alebo cez rýchly odkaz tu

Hodnotenie

Body sa prideľujú od 1 po 5, pričom 1 je najmenej, 5 najviac. Hodnotenie súťažných fotografií bude ukončené 6.11.2019 o 23:59. V prípade rovnakého počtu bodov rozhoduje čas vloženia. V prípade podozrenia s manipuláciou hlasovania prostredníctvom veľkého počtu novovytvorených kont si redakcia vyhradzuje právo takúto fotografiu zo súťaže vylúčiť.

Výhra

Hlavná výhra je víkendový pobyt v hoteli Patria pre 2 osoby v dvojlôžkovej izbe s wellness a raňajkami (s čerpaním ktorýkoľvek termín do konca roka 2020, mimo termínov hlavných sviatkov typu Vianoce, Silvester, Veľká noc), ďalej upomienkové predmety zo Štrbského Plesa.

Druhá a tretia cena sú vecné a tematické darčeky Štrbského Plesa a Vysokých Tatier (hrnček Môj hrnčok kávy Štrbské Presso by Štrbské Pleso Original s kávou Štrbské Presso, plyšový medveď Štrbko, nová kniha o Štrbskom Plese, upomienkové predmety, kniha Ladislava Janigu Tatry z oblakov.

Výsledky vyhlásime vo štvrtok 7. 11. 2019 v doobedňajších hodinách.

Ako pridať fotografiu do súťaže

Najprv je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáte u nás konto, zaregistrujte sa. Po prihlásení sa nájdete v časti Môj HIKING.SK položku Pridaj fotku do galérie alebo súťaže. Ďalej nasledujte pokyny na stránke.

Súťažné fotografie si môžete pozrieť a hodnotiť tu.

Tešíme sa na vaše krásne zábery a prajeme veľa jesenných turistických radovánok.

Aktivita je realizovaná s finančnou podporou Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky.

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.
Jesenná fotosúťaž so Štrbským Plesom 05/09/19 15:00 nová téma

Reportáž S Mišom Diviakom o citlivom hospodárení v lese Súčasťou Strednej odbornej školy lesníckej v Banskej Štiavnici sú aj školské lesy Kysihýbel, ktoré slúžia budúcim lesníkom na praktické vyučovanie. Vedúcim školských lesov je Mišo Diviak, lesník, učiteľ a náš dlhoročný autor. Prešli sme sa po zrekonštruovanom náučnom chodníku Kysihýbel a hovorili nielen o tom, ako sa hospodári v tunajších lesoch, ale aj v lesoch všeobecne. dnes Soňa Mäkká Reportáže
Túra Z Luhačovíc k Vlárskemu priesmyku Keď som písal príspevok z vlaňajšieho putovania Tri dni Valašskom z Luhačovíc do Ostravice a hľadal som prijateľnú formu záveru článku, zvolil som jeden slovný obrat. O trase, čo kamsi pokračuje a čo skadesi prišla. Bol to aj, ako som si následne uvedomil, určitý verejný prísľub. A záväzky je potrebné v slušnej spoločnosti plniť. Takže došlo aj na spoznanie neznámeho „skadesi“. Červenou značkou z Luhačovického Zálesí na východ, k juhovýchodnému rohu Valašska. včera Vladimír Mikuš Česko
Túra Od zubačky z Tisovca cez Fabovu hoľu do Michalovej Na Muránsku planinu sme sa s priateľkou vybrali, aby sme konečne preturistikovali celý víkend. Aj napriek tomu, že sme nemali k dispozícii auto, a museli sme sa na planinu dopraviť spojmi, sme nakoniec naplánovali dve pekné trasy, ktoré sme boli schopní prejsť za dva dni, s tým že sa vieme dostať v nedeľu domov. Do toho všetkého sme ešte zakomponovali parný vláčik, ktorý práve počas víkendu išiel trasu sedlo Zbojská – Tisovec a späť. Pre počasie nehlásili žiadne pekné vyhliadky, ale to nehlásili ani týždeň predtým v Tatrách, a mali sme z toho peknú túru. Ako sa ukázalo, na Muráni sa nám počasie pomstilo aj za predchádzajúci víkend. 13/10/19 Dominik Chňapko Muránska planina, Veporské vrchy