PR Prabos Pular GTX – ľahká zimná treková obuv pre horské chodníky

Vysoké Tatry, stúpajúce Alpy či nekonečná Patagónia? Pre turistické topánky Pular GTX je to bežný každodenný život. Naše topánky vám rady pomôžu dosiahnuť všetky tieto neprístupné miesta, ktoré vás očaria svojou krásou. Pular GTX sú ľahké trekkingové topánky, ktoré sme navrhli pre výpravy na miesta, které profesionáli označili za náročné. Skombinovali sme to, čo v Prabose vždy ide ruka v ruke, t. j. vysokú úroveň komfortu s rovnako vynikajúcou funkčnosťou. Chceš vedieť, ako sme to urobili?

Pozrite sa, prečo sú topánky Pular GTX tou najlepšou voľbou v drsnom teréne:

Vysoká priedušnosť - vďaka správne vybranej usni a membráne

Obuv Pular GTX sme vybavili najmodernejšou membránou na trhu: Gore-Tex Duracom MS Sportive. Je nielen veľmi priedušná, ale môže tiež odvádzať vodnú páru, takže vaše nohy môžu zostať suché. Bez ohľadu na okolnosti.

To nám však stále nestačilo. Rozhodli sme se dosiahnuť ešte lepšiu priedušnosť. Preto sme siahli po osvedčenej zbrani: vodoodpudivej velúrovej koži, ktorú sme použili na výrobu zvršku. Konečný výsledok prekonal všetky očakávania!

Komfortná priedušnosť - vďaka ventilačnému systému

Pular GTX sú vysoké trekkingové topánky. Vysoké a preto vyžadujúce dodatočné opatrenia, ktoré zaistia priedušnosť za všetkých podmienok. Systém, ktorý sme implementovali v tomto modeli, sa skladá z otvorov umiestnených vo vonkajšej vrstve usne a mäkkej tkaniny priepustnej pre paru vo vnútornej časti zvršku.

Odolnosť proti vode - vďaka zvršku z jedného kusu usne

Nič nemôže skaziť zábavu z cesty tak ako pocit mokrých nôh. Preto je horná časť trekingovej topánky Pular GTX vyrobená z jedného kusa usne. Eliminácia zbytočných švov a kĺbov je náš osvedčený spôsob pre skutočne nepremokavú obuv.

Vysoká priľnavosť - vďaka podrážke Vibram® Curcuma

V spoločnosti Prabos prikladáme bezpečnosti veľký význam. V tejto veci neprijímame žiadne kompromisy. Preto sme vybavili Pular GTX podošvou Vibram® Curcuma. Ide o jeden z novších produktov spoločnosti Vibram a podľa nášho názoru jedna z najlepších podrážok dostupných na trhu. Táto podošva je vyrobená z pryžovej zmesi MONT, ktorá kombinuje tri vlastnosti:

• priľnavosť
  • flexibilita
  • odolnosť voči oderu

Stabilita chodidla za každých podmienok - vďaka dvojitému šnurovaniu

Predstavte si šnurovanie topánky tak, aby vaša noha bola vždy v perfektnej polohe. Bez ohľadu na to, či stúpate prudko do kopca alebo idete po strmom chodníku. To sme dosiahli vďaka použitiu háčikov blokujúcich šnurovanie a dvojitému šnurovaciemu systému.

Dôvera v kritických situáciách - vďaka samočistiacej podrážke

Inšpiráciou pre naše podošvy boli terénne pneumatiky. Koniec-koncov, treková obuv je veľmi podobná terénnym vozidlám. Podošvy na topánkach Pular GTX sa vedia čistiť samy. Štruktúra podošvy je taká, že prebytočná voda, blato alebo sneh sú rýchlo odvádzané preč.

Predĺžená životnosť obuvi - vďaka posilneniu jej prednej strany

Trekingové topánky sú vyrobené tak, aby zvládli mnoho kilometrov. Každý deň sú vystavené poškodeniu, oderu a iným hrozbám. Zaistili sme teda, aby ich život bol maximálne dlhý.

K tomuto účelu sme použili špeciálne predĺženú podošvu, ktorá siaha až na špicu, čo zároveň poskytuje solídnu ochranu prstov. A potom sme urobili niečo iné. Medzi podšívku a kožu vkladáme termoplastický materiál, aby sme dodatočne chránili celú prednú časť topánky proti možnej deformácii.

Možnosť pripojenia poloautomatických mačiek

Samočistiaca podošva v trekových topánkach Pular GTX má niečo, čo sa milovníkom extrémnych expedícií určite bude páčiť: možnosť pripevnenia poloautomatických mačiek.

Ešte väčšia ochrana nôh - vďaka pryžovému ráfiku

Špeciálny pryžový ráfik, ktorý sme nainštalovali do modelu Pular GTX, je niečo, čo určite oceníte pri chôdzi, a to tak v ťažkom, vlhkom terénu, tak pri pohybe na zamrznutom ľadovci. Jeho úloha je jednoduchá: chrániť pred vodou, kameňmi a naviac spevniť konštrukciu topánky.

Reflexný prvok, ktorý zvyšuje bezpečnosť na ceste

Už ste sa niekedy vrátili z hôr v noci na miesto na verejnej ceste, kde ste nechali auto? Akýkoľvek prvok, ktorý prispieva k bezpečnosti turistov nielen na horách, sa počíta. S ohľadom na to sme se rozhodli vybaviť model Pular špeciálnym reflexným prvkom umiestneným v zadnej časti topánky.