Kalifornia, mexicko-americká hranica – míľa 0: Southern Terminus
Kalifornia, mexicko-americká hranica – míľa 0: Southern Terminus Zatvoriť

Podcast Pacific Crest Trail s Filipom Valúchom (trojdielna miniséria)

AKTUALIZOVANÉ – Diaľkové trasy sú dnes populárne. Nedávno sme sa v HIKING podcaste rozprávali s Julkou, ktorá prebehla Cestu hrdinov SNP za 12 dní. Teraz vám v trojdielnej podcastovej minisérii spolu s Filipom Valúchom predstavíme 4265 kilometrov dlhú Pacifickú hrebeňovku, tzv. PCT. Filip diaľkovú trasu z mexicko-americkej na kanadsko-americkú hranicu cez Kaliforniu, Oregon a Washington prešiel tento rok za 136 dní.

1. diel – trasa Pacifickej hrebeňovky

V prvom dieli sa dozviete aká je diaľková trasa, odkiaľ a kam vedie, ako to funguje s povolením, ako to bolo s vodou na púšti, koľko ľudí Filip stretával a tiež o tzv. trail angles, ktorí turistom pomáhajú.

2. diel – počasie a výbava

V druhom dieli sme sa s Filipom rozprávali o počasí, o podcastoch, ktoré mu krátili dlhé chvíle samoty a tiež sme podrobnejšie prebrali výstroj a velikánsky, viac ako 100 litrový batoh, ktorý mal so sebou.

3. diel – jedlo a návrat späť do reality

V treťom dieli sa viac venujeme jedlu, zásobám a následným návratom do bežného života po mesiacoch strávených na triali.

Ďakujeme za sledovanie našej minisérie o PCT. Budeme radi, keď náš podcast budete sledovať cez niektorú z podcastových aplikácii. Na nové epizódy vás upozorní okamžite po publikácii, nebudete musieť čakať kým vyjdú tu na webe.