Matúš Morong (a.k.a. Rikitan) v strede
Podcast

O Geocachingu s Matúšom Morongom

20. 11. 2019
Geocaching je hra založená na hľadaní skrýš pomocou GPS. Pôvodne išlo o malú komunitnú záležitosť, museli ste totiž mať GPS prístroj, ktorý nebol práve lacný. Tak sa ku Geocachingu dostávali najmä turisti, ktorí mali takýto prístroj kvôli navigácii v horách. Zásadnejší prienik do mainstreamu prišiel s nástupom smartfónov. V dvanástej epizóde podcastu HIKING.SK sme sa rozprávali s Matúšom Morongom, našim autorom. Je dlhoročným kešerom, aktuálne pôsobí ako reviewer a medzi kešermi je známy pod nickom Rikitan.

Rikitan – Geocaching reviewer

Náš podcast môžete sledovať aj cez niektorú z podcastových aplikácii. Na nové epizódy vás upozorní okamžite po publikácii, nebudete musieť čakať kým vyjdú tu na webe.
Priame linky: AppleGooglePodBeanSpotify

O Geocachingu s Matúšom Morongom 27/11/19 18:51 15 príspevkov

Podcast O Kamennej chate pod Chopkom s Ankou a Marcelom Kamienka je ikonická chata tesne pod vrcholom Chopku, tretieho najvyššieho vrchu Nízkych Tatier. Hoci momentálne sa nachádza vo frekventovanom lyžiarskom stredisku, nie vždy tomu tak bolo. V 28. epizóde HIKING podcastu sme sa rozprávali s Ankou a Marcelom o tom, akými premenami chata prešla, ako sa počas rokov menili návštevníci, kedy bol zlatý vek Kamienky a čo bude s plagátmi z Pierra Menty. včera Ľubomír Mäkký Rozhovory
Správa Aký bol rok 2020 – návštevnosť a najlepšie články Prelom rokov je dobrá príležitosť na bilanciu. Návštevnosť nám opäť narástla, no minulý rok bol špeciálny kvôli epidémii koronavírusu a preto bol nárast veľmi výrazný. Objavili nás totiž aj ľudia, ktorí bežne do hôr nechodia alebo chodia len príležitostne. Vďaka pandemickým opatreniam však boli iné možnosti rekreácie obmedzené a tak turistika zaznamenala boom. Z pohľadu autorov nám opäť tradične aktívni autori aj tento rok venovali svoju priazeň, a privítali sme aj niekoľko nových. Okrem klasických popisov túr ďalej pokračujeme v rozvoji tém ochrany prírody a veľký nárast obľúbenosti zaznamenali aj naše podcasty. 17/01/21 Ľubomír Mäkký Zaujímavosti
Recenzia Devold Expedition Zip Neck – zimné merino Merino rolák s vysokou gramážou môže slúžiť ako prvá alebo druhá vrstva. Vhodný je najmä do nízkych teplôt, keď sa treba poriadne nacibuľovať. Dobre poslúži aj v slnečné bezveterné zimné dni, keď naň nemusíte dať nič ďalšie, prípadne len neprefúkavú vestu. 13/01/21 Ľubomír Mäkký Oblečenie

Túra Panská hoľa z Liptovskej Tepličky Ľahká popoludňajšia vychádzka najmä po horských lúkach, hoci obsahuje aj vrchol a výhľady. Už len ovečky chýbali. Cestou skontrolujem dve z nenáročných ubytovacích možností v miestnych búdach. dnes Soňa Mäkká Nízke Tatry