Extra

HIKING.SK mal v roku 2019 priemerne
375-tisíc návštev mesačne
zdroj: Google Analytics

Priemerná mesačná návštevnosť HIKING.SK za uplynulý rok bola na úrovni takmer 375-tisíc návštev, o ktoré sa postaralo 170-tisíc používateľov a pozreli si pritom viac ako 700 tisíc stránok. Najsilnejším mesiacom je tradične august – tento rok sme počas neho zaznamenali 574-tisíc návštev od 260-tisíc návštevníkov, ktorí si pozreli viac ako milión stránok.

TOP10 článkov bez ohľadu na dátum publikácie

Pri tvorbe a výbere tém sa neriadime tým, čo má potenciál na najvyššiu čítanosť. To by sme dookola publikovali túry z najnavštenovanejších národných parkov. Pre nás je dôležité pokrývať aj zapadnutejšie lokality pre turistických fajnšmekrov. Napriek tomu stojí za to pozrieť sa, aké články najviac pritiahli čitateľov. Netreba tomu však prikladať priveľkú dôležitosť, lebo podiel TOP10 na celkovej čítanosti článkov je asi len 5%.

1. Vysoké Tatry s deťmi – 2. časť 28768×
  9. Chata pri Zelenom plese – Brnčalka 9844×
  10. Horolezci kritizujú návrh návštevného poriadku TANAPu 8621×

TOP10 článkov publikovaných v roku 2019

Tento rok sme publikovali 413 článkov. V rebríčku desiatich najčítanejších článkov umiestnil nasledujúci pestrý mix, v ktorom sú túry, cyklotúra, ferrata aj aktuálna publicistika:

1. Ferrata Dve veže v Liptovských Revúcach 11473×
  9. V Malej Fatre sa strácajú vlci 2795×
  10. Vysoká - okruh zo Zochovej chaty 2681×

Odporúčané články

Okrem rebríčka najčítanejších dávame do pozornosti aj články, ktoré ak ste nečítali, tak veľmi odporúčame:

Diskusné fórum

Najdisktovanejšie témy v uplynulom roku boli:

1. Horolezci kritizujú návrh návštevného poriadku TANAPu 179 príspevkov
  10. Zbierka na útulňu Tajch 63 príspevkov

Spolupracovala Soňa Mäkká

Aký bol rok 2019 – návštevnosť a najlepšie články 30/12/19 06:52 1 príspevok

Test Ponožky Hanwag Merino Trek, Merino Hike a Trek Bunion Vlnené aj syntetické ponožky majú svoje výhody – jedny vydržia dlho odolávať smradu, druhé zas lepšie odvádzajú pot a lepšie udržia nohu suchú. Veľa turistických ponožiek sa však snaží rôzne ich mixovať a využiť súčasne dobré vlastnosti syntetiky aj vlny. Tak je tomu aj pri Hanwag ponožkách. V priebehu letnej a jesennej sezóny sme vyskúšali viacero modelov – nižšie a tenšie Merino Hike, stredne hrubé Merino Trek a tiež variant pre haluxový palec, Bunion. 22/01/20 Ľubomír Mäkký Obutie
Podcast Kungsleden – turistika vo švédskom Laponsku Kungsleden je diaľková turistická trasa vo švédskom Laponsku. V 15. epizóde HIKING podcastu sa rozprávajú Ľubo s Palim o zážitoch z tejto trasy na sklonku tamojšej jesene. Reč bude o tom, aká je v severnom Švédsku príroda, ako sa tam turistika líši od nórskych Lofotov, aké sú turistické chodníky, značenie, horské chaty a s akými nástrahami sa museli vysporiadať. 30/12/19 Ľubomír Mäkký Rozhovory
Extra Aký bol rok 2019 – návštevnosť a najlepšie články Na konci kalendárneho roka je dobrá príležitosť obzrieť sa, ako vyzeral rok 2019 na stránkach nášho magazínu. Môžeme sa pochváliť, že naša návštevnosť opäť stúpla. Tradične aktívni autori nám aj tento rok venovali svoju priazeň, a privítali sme aj niekoľko nových. Viac sme sa venovali témam ochrany prírody, keďže zachovaná príroda je okrem iných dôležitých dôvodov pre turistov nepostrádateľná aj z hľadiska vykonávania nášho koníčka. Pozrieme sa na najčítanejšie články tohto roka a pridávame tipy aj na ďalšie, ktoré ste možno prehliadli, ale stoja za prečítanie. A na záver nazrieme do najdiskutovanejším tém v našom fóre. 30/12/19 Ľubomír Mäkký Zaujímavosti

Túra Tri koruny z Červeného Kláštora Pieninský národný park je najmenší národný park na Slovensku s rozlohou iba 37,5 km². Chystáme sa tam asi rok, ale keďže oblasť je známa pltníctvom a splavom, vrchol letnej sezóny je tam mimoriadne preplnený a zohnať ubytovanie na poslednú chvíľu je takmer nemožné. A tak sme sa k tomu dostali až teraz. Niečo pred Silvestrom mi došlo, že hneď druhý novoročný víkend je predlžený, takže treba niečo spáchať. Nemusel som dlho uvažovať, a rozhodnutie padlo na Pieniny, konkrétne Červený Kláštor a okolie. dnes Dominik Chňapko Pieniny
Túra Sása – Babiná – Mäsiarsky bok – Krupina Miniseriál o túrach v širšom okolí Dudiniec ukončím popisom prvej túry, na ktorej som si overil, aké je skvelé, že obnovili prevádzku vláčika. Do obce Sása by som sa autobusom z Dudiniec dostal až o 11.24 h a to je na začiatok túry poriadne neskoro. Objavil som krásne kamenné polia, ktoré sa vyrovnajú Kamennému moru vo Vyhniach a asi sa o nich vo všeobecnosti veľa nevie. včera Miroslav Svítek Krupinská planina
Extra Rozhľadňa v obci Okružná Na východnom Slovensku vznikla v roku 2019 ďalšia zo zaujímavých rozhľadní, ktorá sa nachádza nad obcou Okružná pri Prešove. Rozhľadňa sa nachádza na príjemnom mieste mimo ruchu ľudských obydlí a poskytuje príjemné výhľady na Prešov, Kapušiansky hrad, celý Čergov a v prípadne priaznivej viditeľnosti taktiež pohľad na Vysoké Tatry. 15/02/20 Gabriela Ferencová Zaujímavosti