PR

#ZažiSlovensko s Letným Výpredajom vo Veľkej Fatre

sponzorovaný článok 24.06.20 Kampaň #‎ZažiSlovensko pokračuje a pripravili sme si pre Vás ďalšiu zaujímavú lokalitu. Presunieme sa do Veľkej Fatry, kde Vám predstavíme zaujímavé tipy na výlety s rodinou a priateľmi.

V našom pravidelnom trháku víkendu sme si pripravili zaujímavé produkty, ktoré prakticky využijete pri výletoch po Veľkej Fatre alebo kdekoľvek inde na Slovensku.

Rovnako sme spustili náš LETNÝ VÝPREDAJ outdoorového vybavenia, kam sme pridali stovky produktov v parádnych zľavách, ktoré využijete pri Vašich outdoorových zážitkoch. Takže ak hľadáte novú turistickú obuv, tričko, spacák, batoh za super cenu, v Adamsport-e vždy ušetríte.

Pri každom nákupe nad 60 € budete navyše odmenení originálnou turistickou mapou Tatraplan Veľká Fatra v mierke 1:50 000.

Teda #ZažiSlovensko toto leto na horách s Adamsport.eu a ušetri v letnom výpredaji.

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Túra Jelšavský hrad a Skalka Hurá!!! Koronokríza takmer skončila a môžeme konečne ísť na náš prvý tohoročný viacdňový pobyt. Tento raz nazrieme do regiónu Gemer. Niektoré časti Gemera poznáme celkom dobre, no oblasť okolo Revúcej a Jelšavy je pre nás Terra incognita. Je načase to zmeniť. Veľkým lákadlom sú tri hrady, na ktorých som ešte nebola – Jelšavský, Šivetický a Rákoš. dnes Danka Tomášiková Revúcka vrchovina
Túra Hrebienok – Tatranská Lomnica Jarné prázdniny sme sa nakoniec rozhodli stráviť vo Vysokých Tatrách. Ako východiskový bod vyhrala Tatranská Lomnica, odkiaľ sa dá v pohode všade dostať vláčikom a nemusím riešiť presuny autom, ani plné parkoviská. A keď sme boli vo Vysokých Tatrách, nemohli sme minúť Studenopotocké vodopády. včera Martina Haratíková Vysoké a Belianske Tatry
Rada Ako zlepšiť svoj výkon (nielen) v turistike (3) Prvé časti textu sa zaoberali dvomi z piatich hlavných zložiek kondičnej prípravy - vytrvalosťou a silou. Okrem nich poznáme ešte rýchlostné, koordinačné a pohyblivostné kondičné schopnosti. včera Tomáš Deneš Zdravie