Podcast

25. 06. 2020

Vypočujte si ako podcast

1 rok, 58 kopcov, 58 príbehov

Mapu všetkých vrcholov nájdete na turistickej mape.

Viac detailov o akcii Anjel na horách nájdete na webovej stránke www.anjelnahorach.sk.

S Belom o Anjelovi na horách 25/06/20 22:00 nová téma

Test Hanwag Alverstone II GTX - moderné trekingové topánky AKTUALIZÁCIA – Nedajte sa zmiasť prvým dojmom, hoci tieto topánky vyzerajú technicky, svojím určením majú oveľa bližšie ku klasikám ako napr. Hanwag Alaska, než k topánkam do vysokých hôr. Rovnako ako Alaska, patria Alverstone II do trekkingového radu, sú kategórie B/C, majú rovnakú cenu, no vážia o takmer 200 g menej a majú výrazne odlišnú konštrukciu, ktorá sa podobá na minuloročnú novinku Tatra Light. 30/06/20 Ľubomír Mäkký Obutie
Podcast S Belom o Anjelovi na horách Belo počas nasledujúceho roka vystúpi na najvyššie kopce všetkých slovenských pohorí. Prečo sa tak rozhodol a čo to má spoločné s Dobrým Anjelom sa dozviete v 17. epizóde HIKING podcastu. 25/06/20 Ľubomír Mäkký Rozhovory
Recenzia Bergans Trollhetta V5 75 – veľký trekingový batoh Spine2 je to hlavné, prečo sa tomuto batohu oplatí venovať pozornosť. Ide o odpružený chrbtový systém, ktorý tiež poskytuje značnú voľnosť pohybu. Pritom sa s ním celkom pohodlne nosia aj väčšie záťaže. Bergans tento batoh robí vo veľkostiach 75 a 95 litrov. My sme si vyskúšali menšiu z nich na víkendovke naťažko v Považskom Inovci – išlo o Kubkovu prvú dvojdňovku so spaním vonku. A ako to pri turistike s deťmi chodí, rodič musí takmer všetko odniesť sám. 24/06/20 Ľubomír Mäkký Batohy

Túra Jelšavský hrad a Skalka Hurá!!! Koronokríza takmer skončila a môžeme konečne ísť na náš prvý tohoročný viacdňový pobyt. Tento raz nazrieme do regiónu Gemer. Niektoré časti Gemera poznáme celkom dobre, no oblasť okolo Revúcej a Jelšavy je pre nás Terra incognita. Je načase to zmeniť. Veľkým lákadlom sú tri hrady, na ktorých som ešte nebola – Jelšavský, Šivetický a Rákoš. dnes Danka Tomášiková Revúcka vrchovina
Túra Hrebienok – Tatranská Lomnica Jarné prázdniny sme sa nakoniec rozhodli stráviť vo Vysokých Tatrách. Ako východiskový bod vyhrala Tatranská Lomnica, odkiaľ sa dá v pohode všade dostať vláčikom a nemusím riešiť presuny autom, ani plné parkoviská. A keď sme boli vo Vysokých Tatrách, nemohli sme minúť Studenopotocké vodopády. včera Martina Haratíková Vysoké a Belianske Tatry
Rada Ako zlepšiť svoj výkon (nielen) v turistike (3) Prvé časti textu sa zaoberali dvomi z piatich hlavných zložiek kondičnej prípravy - vytrvalosťou a silou. Okrem nich poznáme ešte rýchlostné, koordinačné a pohyblivostné kondičné schopnosti. včera Tomáš Deneš Zdravie