Belo Špišák
Podcast

S Belom o Anjelovi na horách

25. 06. 2020
Belo počas nasledujúceho roka vystúpi na najvyššie kopce všetkých slovenských pohorí. Prečo sa tak rozhodol a čo to má spoločné s Dobrým Anjelom sa dozviete v 17. epizóde HIKING podcastu.

HIKING.SK podcast

1 rok, 58 kopcov, 58 príbehov

Mapu všetkých vrcholov nájdete na turistickej mape.

Viac detailov o akcii Anjel na horách nájdete na webovej stránke www.anjelnahorach.sk.

S Belom o Anjelovi na horách 25/06/20 22:00 nová téma

Podcast O Chate gen. M. R. Štefánika s Igorom Fabriciusom V 29. epizóde sme privítali pri mikrofóne chatára z nízkotatranskej chaty gen. M. R. Štefánika pod Ďumbierom. Rozprávali sme sa o histórii chaty, pôvode jej názvu, o turistoch v minulosti a dnes, o panoramatickej kadibúdke, o Halašovej jame, o plánovanej rekonštrukcii, ale aj o vplyve pandémie na chod chaty. 21/02/21 Ľubomír Mäkký Rozhovory
Recenzia Turistický batoh Fjällräven Singi 28 Batoh s netradičným vzhľadom, odolnými materiálmi, masívnym chrbtovým systémom a vyberateľným bedrovým pásom. Vhodný na trojsezónnu jednodňovú turistiku, keď toho so sebou potrebujete viac. Príjemným detailom je celorozopínací predný diel, ako aj možnosť dokúpenia prídavných vreciek. 27/01/21 Ľubomír Mäkký Batohy
Podcast O Kamennej chate pod Chopkom s Ankou a Marcelom Kamienka je ikonická chata tesne pod vrcholom Chopku, tretieho najvyššieho vrchu Nízkych Tatier. Hoci momentálne sa nachádza vo frekventovanom lyžiarskom stredisku, nie vždy tomu tak bolo. V 28. epizóde HIKING podcastu sme sa rozprávali s Ankou a Marcelom o tom, akými premenami chata prešla, ako sa počas rokov menili návštevníci, kedy bol zlatý vek Kamienky a čo bude s plagátmi z Pierra Menty. 19/01/21 Ľubomír Mäkký Rozhovory

Túra Dvakrát zimno pri Dobrej Nive Po uzavretí okresov máme veľmi sťaženú situáciu. Nie sme síce na tom tak zle ako Galanta či Nové Zámky, ale ani tak dobre ako Ružomberok či Liptovský Mikuláš. Do prírody však chceme a dokonca musíme. A tak obiehame menej známe kúty nášho okresu, pretože na Pustom hrade (najznámejšia turistická destinácia Zvolenského okresu) je tlačenica. A tlačeniciam sa aj bez pandémie zďaleka vyhýbame. dnes Danka Tomášiková Javorie
Túra OTO 24 vrcholov Malých Karpát v BSK II. Druhá časť putovania po 24 vrcholoch Malých Karpát cestami aj necestami, chodníčkami, stúpaniami a klesaniami za krásami našich hôr. Menej známe miesta Malých Karpát navštívené v rámci plnenia oblastného turistického odznaku. včera Miloš Hajdin Malé Karpaty
Túra Cesta hrdinov SNP: Čertovica – Trenčín Darth vader je nazad na Ceste hrdinov SNP. Tretia etapa začína na Čertovici, dokončuje prechod Nízkymi Tatrami, prechádza Starohorské vrchy, zdoláva Veľkú Fatru, Žiar, Strážovské vrchy a končí v Trenčíne. 27/02/21 Gabriela Grofová Nízke Tatry, Starohorské vrchy, +