PR

V Adamsport.eu zľava minimálne -30% na všetko oblečenie skladom

sponzorovaný článok 13.07.20 Chcete si užiť skvelé letné zážitky na horách a chýba Vám kvalitné turistické oblečenie? V Adamsport.eu sme si pre Vás tento týždeň pripravili časovo obmedzenú akciu na všetko oblečenie, ktoré máme aktuálne na sklade, s minimálnou garantovanou zľavou -30%.

Do ponuky sme zaradili viac ako 700 produktov, ktoré môžete nakúpiť počas tohto týždňa v adamsport.eu ešte výhodnejšie.

Naše TIPY na produkty s garantovanou zľavou minimálne -30%:

DIRECT ALPINE – kvalitné turistické nohavice a bundy vyrobené v EU
LA SPORTIVA – štýlové oblečenie na beh, lezenie a turistiku
CRAZY IDEA – parádny dizajn, v ktorom vyniknete na horách
CRAFT – funkčné športové oblečenie
BUFF – multifunkčné šatky, čiapky, čelenky a šiltovky
OCUN – najlepšie lezecké nohavice a šortky na trhu
MAMMUT – oblečenie na turistiku bez kompromisov

Toto leto #ZAŽISLOVENSKO a pri každej objednávke nad 60 € získate turistickú mapu Poloniny a Vihorlat od nás ako malý darček k objednávke. Nákup v Adamsport.eu sa vždy vyplatí.

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Pozvánka Transsibírska magistrála – zážitky spojené s príbehmi ľudí Vlakom až na koniec sveta! Staňte sa súčasťou príbehu najväčšej železničnej trati na svete! Transsibírska magistrála je nevšedné cestovateľské dobrodružstvo odohrávajúce sa na koľajniciach križujúcich najdôležitejšie mestá Ruska, nedotknutú prírodu Mongolska, pestrý Peking aj legendárny Čínsky múr. Cestovateľské kino sa v utorok 18. augusta v košickom Kine Úsmev vydá spoznávať skryté krásy východnej Európy aj Ázie s cestovateľom Martinom Navrátilom, ktorý prezradí, čo všetko sa dá vidieť v “hoteli na kolesách”. dnes sponzorovaný článok Festivaly a premietania
Túra Soblahov – sedlo Lúčky – Opatová Regionálna rada KST Trenčianskeho kraja pripravila pre záujemcov Turistický odznak 7 divov Trenčianskeho samosprávneho kraja. Pre jeho získanie je treba navštíviť Bojnický zámok, Trenčiansky hrad, hrad Beckov, Mohylu generála M. R. Štefánika na Bradle, Čachtický hrad, Považský hrad a rímsky nápis na skale Trenčianskeho hradu. dnes Miroslav Svítek Považský Inovec
Túra Z Kriváňa na Kriváň (z Poľany do Tatier) Poľana, Kráľova hoľa, Kriváň - tri symbolické vrcholy Slovenska. Raz dávnejšie som v televízii sledoval reportáž o prechode týchto troch vrcholov v jednom slede zo severu na juh. Nechal som sa inšpirovať a po niekoľkých rokoch sa mi aj za spoluúčasti dvoch kamarátov podarilo prechod zrealizovať výhradne po značených trasách z mojej domovskej dedinky Kriváň až po majestátny Kriváň vo Vysokých Tatrách cez Poľanu a Nízke Tatry, spolu viac ako 180 km. Všetko sa to udialo v prvej polovici júla v priebehu 8 dní. 08/08/20 Martin Hakel Nízke Tatry, Muránska planina, +