PR

V Adamsport.eu zľava minimálne -30% na všetko oblečenie skladom

sponzorovaný článok 13.07.20 Chcete si užiť skvelé letné zážitky na horách a chýba Vám kvalitné turistické oblečenie? V Adamsport.eu sme si pre Vás tento týždeň pripravili časovo obmedzenú akciu na všetko oblečenie, ktoré máme aktuálne na sklade, s minimálnou garantovanou zľavou -30%.

Do ponuky sme zaradili viac ako 700 produktov, ktoré môžete nakúpiť počas tohto týždňa v adamsport.eu ešte výhodnejšie.

Naše TIPY na produkty s garantovanou zľavou minimálne -30%:

DIRECT ALPINE – kvalitné turistické nohavice a bundy vyrobené v EU
LA SPORTIVA – štýlové oblečenie na beh, lezenie a turistiku
CRAZY IDEA – parádny dizajn, v ktorom vyniknete na horách
CRAFT – funkčné športové oblečenie
BUFF – multifunkčné šatky, čiapky, čelenky a šiltovky
OCUN – najlepšie lezecké nohavice a šortky na trhu
MAMMUT – oblečenie na turistiku bez kompromisov

Toto leto #ZAŽISLOVENSKO a pri každej objednávke nad 60 € získate turistickú mapu Poloniny a Vihorlat od nás ako malý darček k objednávke. Nákup v Adamsport.eu sa vždy vyplatí.

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

PR Coros Apex 46 mm – prémiové GPS hodinky so skvelou výdržou batérie V ostatných mesiacoch sa na slovenskom trhu objavil nováčik v segmente GPS športových hodiniek - americká značka Coros. Ich prednosťou je výborná výdrž batérie a presnosť GPS záznamu. Deväť mesiacov som aktívne používal ich najpopulárnejší model Coros Apex 46 mm a prinášam svoje postrehy a dojmy z používania pri tréningoch, aj z bežného používania. dnes sponzorovaný článok GPS navigácia
Recenzia Skogstad Saksi – turistické krátke nohavice Ide o krátke nohavice z elastického priedušného a rýchloschnúceho materiálu od nórskej značky Skogstad. Sú vhodné na turistiku v horúcom počasí. Majú dĺžku tesne nad kolená a stredne vysoký sed. Z viacerých farebných vyhotovení som vyskúšal menej nápadný šedo-zelený variant. dnes Ľubomír Mäkký Oblečenie
Túra Patagónia: NP Los Glaciares - Laguna de los Tres Fitz Roy (3405 m) - žulový obor, najvyšší vrch a legendárna ikona oblasti, ktorá, ako som spomenul v predchádzajúcom článku, dala meno celému pohoriu. Jeho silueta je nielen v erbe mestečka El Chaltén, ale aj v znaku Národného parku Los Glaciares. Za dobrého počasia ho vidieť snáď odvšadiaľ, z ulíc mestečka i patagónskej stepi. Svojou dominantnosťou človeka k sebe priam volá. Turisti sa najbližšie k nemu môžu dostať pri Lagune de los Tres. A práve toto horské jazero bude dnes naším cieľom. včera Martin Baniari Svet