PR

Exkluzívny výpredaj batohov Deuter len do pondelka v Adamsport.eu

sponzorovaný článok 02.10.20 Značku Deuter vám určite nemusíme predstavovať. Už dlhodobo patrí medzi svetovú špičku v oblasti batohov na rôzne aktivity od skialpinistických a lezeckých až po veľkoobjemové trekkingové batohy.

Práve batohy Deuter môžete získať za špeciálnu cenu v akcii, ktorú sme pre vás pripravili na tento víkend. Do akcie sme zaradili niekoľko modelov zo série Guide a série Aircontact.

Z víkendovej ponuky vyberáme

Najpredávanejší skialpinistický a lezecký batoh Deuter Guide 34+ len za 103,9 €

Ak by ste chceli väčšiu verziu, tak Deuter Guide 44+ len za 116,90 €

Prípadne, ak hľadáte „LIGHT“ verziu, tak Deuter Lite 30+ len za 93,90 €

Batohy na poriadnu turistiku Deuter Aircontact už od 109,90 €

.... a mnoho iných modelov v špeciálnych cenách len tento víkend!

Pozri si celú akciovú ponuku batohov Deuter!

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.

Túra Zimná prechádzka do Lányiho Huty z Dobšinej Neďaleko Dobšinej učupená pod Čiernou horou sa nachádza neveľká osada Lányiho Huta. Leží na konci údolia, ktoré pôvodní obyvatelia Dobšinej, nemeckí kolonisti, tzv. Bulineri, nazývajú Titersgrund, v preklade Titerov pozemok. V súčasnosti je skôr známe ako Depovo. Vedie tade žltá turistická značka až pod Hanesovú. dnes Anna Lenkeyová Stolické vrchy
Správa Aký bol rok 2020 – návštevnosť a najlepšie články Prelom rokov je dobrá príležitosť na bilanciu. Návštevnosť nám opäť narástla, no minulý rok bol špeciálny kvôli epidémii koronavírusu a preto bol nárast veľmi výrazný. Objavili nás totiž aj ľudia, ktorí bežne do hôr nechodia alebo chodia len príležitostne. Vďaka pandemickým opatreniam však boli iné možnosti rekreácie obmedzené a tak turistika zaznamenala boom. Z pohľadu autorov nám opäť tradične aktívni autori aj tento rok venovali svoju priazeň, a privítali sme aj niekoľko nových. Okrem klasických popisov túr ďalej pokračujeme v rozvoji tém ochrany prírody a veľký nárast obľúbenosti zaznamenali aj naše podcasty. 17/01/21 Ľubomír Mäkký Zaujímavosti
Túra Panská hoľa z Liptovskej Tepličky Ľahká popoludňajšia vychádzka najmä po horských lúkach, hoci obsahuje aj vrchol a výhľady. Už len ovečky chýbali. Cestou skontrolujem dve z nenáročných ubytovacích možností v miestnych búdach. včera Soňa Mäkká Nízke Tatry