Túra Dunajské luhy – okolo Šulianskeho ramena Pandémia zamiešala aj našimi turistickými plánmi. Odporúča sa necestovať a nestretávať sa s inými ľuďmi ani so staršími príbuznými. Našťastie výlet do prírody je povolený, ale v blízkom okolí Bratislavy je zrazu priveľa ľudí a nájsť opustenejšie miesta mi dáva celkom zabrať. A tak už mesiac trávime víkendové dni v približne hodinovom dojazde od Bratislavy, čo najďalej od ľudí. Pre jednu sobotu si vyberáme cieľ, kde sme už dávno neboli - zájdeme si do Dunajských luhov. 15/05/20 Andrea Morongová Podunajsko
Túra Národný park Ojców Koncom marca 2019 sme na predĺženom víkende u susedov v poľskom Krakove. Po prvom dni spoznávania mesta a druhom dni v soľnej bani Bochnia, sa v tretí deň stretávame s našou poľskou kamarátkou Honoratou, aby sme si urobili spoločný výlet do Národného parku Ojców. 07/05/20 Andrea Morongová Svet
Túra Hubovský okruh – náučný chodník v zime Už dlho mám v pláne túru na Kútnikov kopec nad Ľubochňou, pretože tento kúsok Veľkej Fatry mám preskúmaný minimálne. Ale vždy mi do toho niečo vošlo. Príliš teplo, príliš zima, príliš mokro, s deťmi veľmi dlhé a podobne. Začiatkom februára 2020 pripadlo konečne trochu snehu, rodičia prisľúbili, že postrážia vnúčence a nám viac netreba – vyrážame na výlet! 06/03/20 Andrea Morongová Veľká Fatra a Choč
Túra Potulky s deťmi v okolí Makova Koniec jesene trávime s Hiking.sk partiou v Makove. Je to oddychová chata, rokmi pribudli deti a ubudlo prejdených kilometrov. Prírodu však máme radi, a tak každý deň zvládame pekné prechádzky miestnym chotárom. Keď budete v Makove a nebudete vedieť, kam ísť, tak sa pozrite na moje tipy. 27/02/20 Andrea Morongová Javorníky, Západné Beskydy
Túra Hlbocký vodopád s deťmi Silvester 2019 strávime u kamarátky v Súľove. Prichádzame deň vopred, a aby sme vyvetrali deti k nejakému zaujímavému cieľu, vyberáme sa na nenáročnú prechádzku k Hlbockému vodopádu. Pri nenápadnom skvoste Súľovských skál sme doteraz ešte neboli. 13/02/20 Andrea Morongová Súľovské vrchy
Túra Nenáročný výlet s deťmi na Veľkú lúku V roku 2009 som, ešte ako bezdetná, napísala článok o nenáročnej zimnej túre z Martina na Martinské hole. Po viac ako 10 rokoch sa sem článkom vraciam – tentoraz do detskej sekcie. Prejdeme sa spoločne s deťmi od chaty na Martinských holiach po Veľkú lúku a naspäť. 09/01/20 Andrea Morongová Malá Fatra
Túra Rozhľadňa na vrchu Súšava a veža Veľké Borové Podľa mojich posledných článkov to vyzerá, že v poslednej dobe navštevujem len rozhľadne. Nuž, rozhľadne sú dobrým nenáročným cieľom pre rodiny s deťmi a aj pre mňa ako tehotnú. S partiou hiking.sk kamarátov trávime predĺžený víkend v Liptovskej Sielnici, odkiaľ to nie je ďaleko do Veľkého Borového. A tak si robíme výlet na rozhľadňu na vrchu Súšava a na vežu Veľké Borové. 02/01/20 Andrea Morongová Oravská vrchovina
Túra Na Dedečkovu chatu v zime s deťmi Tretí februárový víkend trávime pri rodine na Horehroní a keďže je pekné počasie, tak sa rozhodujeme pre aktivity v prírode, ktoré sú zvládnuteľné s našimi malými dcérami. Včera sme si vyšli na Chatu Bernardín na Chvatimechu, dnes to bude výlet na Dedečkovu chatu nad Bystrou. 19/12/19 Andrea Morongová Nízke Tatry
Túra Tipy na výlety v okolí rakúskeho Annabergu Je koniec augusta 2018. Mladšia Vilma má 8 týždňov, nastáva čas na jej prvé alpské dobrodružstvo. Vzhľadom na jej vek vyberám lokalitu, ktorá nie je ďaleko od Bratislavy – našim prechodným domovom bude na štyri noci rakúsky Annaberg, vzdialený len 2,5 hodiny cesty. Popíšem vám tri plnohodnotné výlety a pridám ďalšie tipy na výlety v regióne zvanom Mostviertel. 07/11/19 Andrea Morongová Svet
Túra Hochschwab – prechod južnou časťou V poslednej dobe píšem len články do detskej sekcie. Prečo asi. Pri hrabaní sa archívom ale nachádzam jeden krásny výlet z júna 2015, ktorý som pre vás ešte nepopísala a ktorý môže byť dobrou inšpiráciou na turistickú dvojdňovku. Vyberte sa so mnou do južnej časti rakúskeho pohoria Hochschwab, mimo hlavný hrebeň. 03/11/19 Andrea Morongová Svet
Fakty RSS článkov autora
  • Andrea Morongová
    • Martinčanka, momentálne žijúca v Bratislave. Vyštudovaná biotechnologička, ale pracujúca úplne v inom odvetví. Z hôr mám najradšej domáce Fatry, ale dám si rada aj Nízke a Vysoké Tatry. Okrem toho sa rada túlam menej známymi lokalitami.
    • Kontaktné informácie sú dostupné iba prihláseným používateľom.
  • Sleduj autora
    • Aby ti neušlo nič z tvorby tohto autora, prihlás sa na emailovú notifikáciu nových príspevkov:
    • Táto funkcia je dostupná iba pre prihlásených používateľov