Diskusná téma Autobus na Tri studničky Čaute, potrebujem súrne poradiť. Vo štvrtok sa chystáme na Kriváň a nemôžem na CP nájsť žiadny autobus zo Smokovca na zastávku Tri studničky, dokonca ani zastávka Podbanské tam nie je a v smere na Pribylinu mi to hádže stále len busy cez Štrbu a Lipt.Hrádok. Neviete prosím poradiť, kto ste tam domáci, ako chodia autobusy v smere zo Smokovca cez Štrbské pleso na Tri studničky. Chceme sa tam dostať vo štvrtok skoro ráno. Ďakujem. 28/10/08 Ivo. Poradňa Nahlásiť adminom zobraz: naopak, len posledný týždeň, ďalšie
vymenili sme župana, možno sa to zmení 16/11/17 13:39 Peter61
Neverím, možno budeme mať autobusovú dopravu z Poľska na Oravu. Žilinský kraj a Malopoľská pripravujú cestovný poriadok Zakopane - Sucha Hora a Sucha Hora - Zverovka :-) ! Prešovský kraj robí problémy :-(
24tp.pl/n/43419
14/11/17 15:44 Beta
to vyzera aktualnejsie, ako tunel
etrend.sk/…/oprasili-projekt-dopravneho-tunela-popod-tatry-d…
07/09/17 09:14 Peter61
dnes v novinách:

aktuality.sk/…/slovensko-a-polsko-maju-spojit-4-nove-autobusove…
07/09/17 07:57 dbart
Nikto nestihol poradiť tak som to musel preveriť sám ráno pred túrou a možno sa info zíde iným, rovnako neznalým, ako som bol ja... Zastávky tam vôbec nie sú - vraj jedna bola, ale ju ukradli. Autobus proste zastaví pred tým parkoviskom keď vidí čakajúcich turistov. Boli sme tam na ten 16.00 smer Pleso traja a pekne sme sa po túre odviezli k autám -:) 29/08/15 20:37 Mirco8765
Ahoj, prosím mohol by mi niekto znalý upresniť, kde presne je na tých Troch studničkách tá autobusová zastávka v smere na Štrbské pleso? Na tunajšej mape je uvedená značka zastávky vyššie pred horárńou a ešte ďalšia pred parkoviskom pri bývalej Važeckej chate. Chcel by som tam zájsť ešte tento víkend a možno to výjde tak tesne, že nebudem mať čas hladať zástavku -:) 26/08/15 22:25 Mirco8765
vrana :
auta sa hladaju lepsie, ako bycigle ( Koprovska a Ticha d.)
26/08/15 12:12 Peter61
ak ste autami, tak nech jedna cast vyrazi z 3 Studniciek druha zo Strbskeho. Na Koprovskom sa stetnete vymenite si kluce od auta a kazda zide na opacnu stranu k druhemu autu :) 26/08/15 10:34 vrana
Ďakujem všetkým za rady ako sa dostať na Tri studničky. :)
Bude to tlmočiť partii a nejako sa dohodneme na spôsobe prepravy.
26/08/15 09:50 reynevan
MisoB , diky :-) 26/08/15 05:32 Peter61
Vážení diskutujúci,
príspevky o počasí a klíme som presunul do témy hiking.sk/…/pocasie.html. Vo vašej plodnej diskusii PLS pokračujte tam :)
25/08/15 21:58 MisoB
Naozaj je veľmi nepríjemné, že bus na Tri studničky vhodný pre turistov nepremáva. Ja, ak som tam na túru chcel ísť, a vedel som, že tento svet nezmením, a vedel som, že som turista, poriešil som si situáciu po svojom. Zo Štrbského plesa svižným krokom som sa rozbehol najprv popri zubačke, potom po asfaltke a za necelú 3/4 hodinu som bol tam. Aspoň som sa rozchodil pred ďalšou chôdzou do kopca :-) 23/08/15 11:11 gagigo
P61: btw teraz ani skôr legálne do NP nemôžeš vstúpiť, čo však nijak extra nebazírujem (len v takomto plošnom unikáte NP vieme byť svetovo \"jedineční\" = negatívne).
Skorší spoj obslúži i PP cez Štrbu (od LM (BA) nočno -ranný Zemplín príznačne nedokáže na Štrbe pribrzdiť na prvú OŽ). Btw zažil som aj nočnú TEŽ z PP 01:40, tak ako ešte neskôr do konca 90-tych r. bardejovský nočný bus dokonca i cez Podbanské, no to je pasé a nevráti sa už nikdy. Ale ani v tak pozitívne unikátnom švajčiarskom systéme verej. dopravy nie sú ranné spoje skoršie (len neskoršie večerné a nočné si tam vylúčili v referende).
Ale trvám na tom, že TEŽ/OŽ je dopr. obslužnosťou unikát v domácej mizérii (až na tú dezintegráciu TEŽ na koridorové R/IC od západu). Ako príklad N. Tatry, skúsiť také Donovaly s koncom na BB dnes 17:30 či Čertovicu s tiež obývanými dolinami pod ňou ešte horšie.
Žiaľ TEŽ je tiež dezintegrovaná na možné prípoje v obvode Tatier (hlavne smer Ždiar - Lysá a Podbanské prakticky bez). Aspoň snaha OŽ byť operatívna na prípoje (ale nakoľko má bohaté čas. rezervy).

Ale čo chceme od štátu bez praktickej dopr. politiky a na druhej tunelárskych ZSSK a celej mafie už od chobotnice ŽOS po napr. dodávateľa nefunkčnej WiFi (a pseudo \"IDIS\") za niekoľko mil. €.
22/08/15 13:10 rdbb
reynevan:

ak je vas viac, tak mozno vyplatili by sa vam aj vygooglit mikrobus. Do 29.8 uz vam ja asi nestiham okukat stlpy pri Ceste Slobody. Neviem odkial vyrazate , stanovistia taxikov su na Strbskom Pl. pri centralnom parkovisku, dtto St.Smokovec. pridem a sadnem.
Strt a ciel by som volil aj podla predpovede pocasia
yr.no/…/long.html
nie je nic moc chytit burku v Hlinskej doline...

rdbb : ta svetla vynimka na ranne nastupy uz skoncila daaaavno. TEŽ je napr. na Popradskom o 5:24, resp zdola 6:16
:-(
21/08/15 12:36 Peter61
Pred niekoľkými rokmi v októbri sme takto šli z Troch studničiek na Kôprovské sedlo a potom Mengusovskou dolinou späť na Štrbské Pleso a tiež sme si vzali taxík.Nič sme si dopredu nezisťovali, jednoducho sme TEŽ-kou skoro ráno prišli na Pleso a zavolali prvú taxislužbu, na ktorú sme tam našli číslo. Vtedy mala stanovište na autobusovej stanici hneď pri parkovisku. Myslím, že sme sa vošli do 10 Eur, už si to presne nepamätám. Taxikár s nami ešte cestou žartoval, že z vozenia turistov na Tri studničky by nevyžil :) Tak ako rdbb si myslím, že je lepšie z hľadiska spojov končiť túru na Plese, než ju tam začínať. 21/08/15 11:29 sepp
Pridaj príspevok RSS tejto témy
Kontrolný reťazec:
Pridaním diskusného príspevku súhlasíte s podmienkami použitia hiking.sk.