Vriace fórum

Diskusná téma K článku: Malá Fatra nonstop

Článek lehkou formou vyprávění popisuje přechod hlavného hřebene Malé Fatry, po trase Fačkovské sedlo - Strečno - Zázrivá na podzim roku 2007 v celkovém čase 21 hodin. Článek by neměl sloužit jako návod na túru, ale spíše pro pobavení nebo jako odstrašující příklad.

Hubik

veru mal len práca mi to dovolila zrealizovať až teraz...proste som to dĺžal sebe aj Fatre...:)inak hrebeň je nádherný a miestami náročnejší ako Nizke Tatry..:)perfektný tréning a o to ide....na jar ideme určite do toho ....

Johnnyy

Vidíš hubik, mal si ísť s nami v máji :)). My sme síce tiež mali hmlu až po Suchý, hoci asi teplejšie, kufrovali sme tiež asi 45 min a v Strečne sme chvíľu zvažovali taktický ústup, vzhľadom na časovú stratu a nakoľko sa blížila búrka, ale chtíč bol silnejší a oplatilo sa. Budúci rok si to určite chcem na jar po zlezení snehu zopakovať bez hmly, takže trénuj a nič si tam neplánuj :).

Maťo z.

Jojo, před pár lety v létě jsme to s kamošem běželi opačným směrem z fačkovskýho. Na Stratenci nás k večeru chytla strašná bouřka, tož jsme využili nejbližší ústupovou cestu a bahnem doslova sjeli do doliny Kúr. Na pasece stál malej seník. Neměli jsme nic, jen mokrý hadry, přesto jeden z nejhezčích noclehů toho léta. Druhej den na obloze čerstvě vyválcovanej plech, kamoš jel dom, já měl ještě pár dní volna na toulání...
Parádní vandr:)

Hubik

štartovali sme zo Zázrivej o 4:00 ráno ako je už nižšie spomenuté...únava nebola skoro žiadna bo hlava bola pripravená na cestu až do Fačkovskeho sedla...ale nemám to tam prejdene a chcel som sa vyhnúť kufrovaniu v noci a slabom oblečeni...treba mať aj trochu rešpekt pred prirodou...:)

Misko79

o kolkej ste isli a odkial?
Fyzicky ste boli ako na tom v Strecne?

Hubik

este spomenem ranne kufrovanie v sedle Prislop nad Bielou...v tme a hmle strata 45-60 min...vyditelnost tak do troch metrov...
pri prechode pocit staleho chladu a to aj pri intenzivnom pohybe...
odmena :dvojta porcia parkov na chate pod Suchym o 12:15...

Hubik

akcia uspešne ukončená v Strečne..pocasie nevyslo ani zdaleka ako hlasili ale nevzdali sme to a potlacili aspon tu polovicku...pri zbiehani stohu mi tiekli slzy od smiechu"partak isiel smykom po zatku"nic sa vsak nestalo a odniesli to iba nohavice...

Paneseq

@hubik: a nezabudnut ze zber vody v krikoch na obleceni tiez urobi svoje, + tenisky som mal zablatene a mokre uz po 2hodinach , takze asi radsej turisticka obuv odekvatna bude dobra, palice urcite koli blatovym downhill freerajdom tiez uphill smykackam , rukavic azda aj 2, vlhkost a hmla hmla robi divy ;), o ciapkach ani nehovoriac , ale vsak nejde na vylet prvy raz ..., tak vela stastia

Hubik

To paneseq:dik za info potešilo...žiadny extra beh to nebude...prechod v svižnom tempe by som to nazval...:)ten varič si odpustim a zoberem ešte jednu vrstvu oblečenia do ruksaku...

Paneseq

som isiel vcera 30.09. z fackovskeho takym beho chodzo klusom , cely cas v oblaku namrznute listy , trava a o blqte sa vam bude aj snivat . cely cas v oblaku , nad 1300 tipujem ze bolo okolo nuly. na martinkach snezilo takze radsej do baru ako si rozhasit zdravie. ale da sa len treba zabudnut na najake extra bezecke vykony ako na nts, a radsej sa dobre obliect, maly varic a esus tiez nebudu asi na skodu.

Hubik

páni"pekné konštatovania"ale nič sa nemeni..je to vyzva a zajtra sa pojdeme s nou popasovať...:)

MatusM

Uf, obzvášť hardcore v tomto pokročilom období, keď už noc vedie na body nad dňom.

Misko79

v lete som isiel lucansku fatru zvlast a krivansku zvlast, naozaj si neviem predstavit obe spojit do jedneho zatahu, je to masaker :/

Hubik

ludia kto má záujem:Sobotu ráno o 4:00 štart zo Zázrivej.vo Fačkovskom sedle do 22:00

Pridaj reakciu

Pridaním diskusného príspevku súhlasíte s podmienkami použitia hiking.sk.