Vriace fórum

Diskusná téma K článku: Červíková

Pri našom októbrovom pobyte a potulkách Strážovskými vrchmi v okolí obce Mojtín sme pri túre z Mojtína do Mojtína cez Riedku prechádzali aj okolo chaty Červíková. Letmo sa uvádza v článku Prístrešky v doline Strážovského potoka. Udáva len, že je pre turistov uzavretá a o možnosti prespania, či len úkrytu pri nepriazni počasia sa nezmieňuje. Nad chatou však pri ohnisku stojí asi bývala kôlňa a tá takúto možnosť poskytuje.

Ja.drobec

Nemá niekto informáciu o aktuálnom stave či táto kôlnička ešte stojí?

MisoB

Len drobnosť: nie je to "Červíkova chata" ale "Chata Červíková".

Radovan martis

ahoj, niekoľko doplnení: 1.Prameň vody je kúsok povyše na žltej značke, vrátime sa k poslednému smerovníku a pokračujeme po žltej značke. Alebo sa dá isť chodnikom poza chatu ( smerom k WC )ktorý vedie dolu na cestu a odtiaľ ešte pár metrov.

1. Zelena značka nevedie do sedla pod Stražovom ale na Zliechov. Na Stražov vedie oficialne žltá značka. Po zelenej sa dá ísť asi 150m a potom odbočiť chodnikom doľava. Je to pôvodní neznačený chodník na Stražov. Je však málo využívaní a postupne zaniká, niekde je problem ho najsť, najmä pod snehom.
  2. lezecká oblasť Sokolie , dá sa isť popri potoku asi 100-150m je odbočka doprava. Neviem ako teraz keď sa tam lezie ale kedysi ho bolo treba hladať lebo nezačinal priamo z doliny. Tým chodníkom sa dalo prisť do sedla kde ide teraz zelená značka. Bol ale oveľa prijemnejši, nie taký prudký a vďaka skalam sokolia atraktivnejší.

Pridaj reakciu

Pridaním diskusného príspevku súhlasíte s podmienkami použitia hiking.sk.