Vriace fórum

Diskusná téma K článku: Tri dni v Poloninách

Každý máme svoje špeciálne miesta, v pre nás špeciálnych pohoriach, do ktorých sa radi vraciame. Niekedy čakáme celý rok, kedy nadíde správna príležitosť. Nebudem hádam sám, keď poviem, že mojou slabosťou sú Poloniny. Slovenská strana je komerčne oveľa menej využitá ako poľská. Niekto by oprávnene namietal nevyužitým potenciálom, ale keď večer zavládne pokoj, tma a ticho, očarený si hovorím, že to tak má byť.

Peter61

Teraz ide v radiu rozhovor s knazom z Osadneho p.Petrom Sorokom

Kukol som sa na stranku obce -)

osadne.ocu.sk/sk/-novinky
Návštevnosť:
celkom 15455
január 33
dnes 22
online 14

Daulagiri

Tento kraj je už dlho na mojom zozname nenavštívených, snáď raz...

Misomiki

Poloniny sú krásne a je dobré, že nie sú príliš komerčne využívané, konzum nech ostane v meste na horách si treba užívať pokoj a ticho.

Inač do budúcnosti, ak nechcete opakovať úplne tú istú trasu tam a späť, tak z Ďurkovca sa dá zísť do Runiny aj hrebeňom Bukovca po starej vojenskej ceste, výhľady neponúka síce takmer žiadne, ale les je tam celkom pekný.

Zivan

Ronald, vďaka za pútavý článok.
Len na doplnenie. Keď sme v tejto oblasti boli v máji t.r. tak sme jednu noc chceli prenocovať v Roztokoch Górnych v spomínanom Schronisku Cicha dolina. Keďže to ale bolo tiež ešte mimo sezóny, tak chata nefungovala. Na telef. čísle schroniska nám však chlapík poradil, nech skúsime ubytko naďaleko na tomto mieste : wikimapia.org/#lang=en&l…
Je to pekná chata s červenou strechou kúsok od hlavnej cesty. Bolo nás 7 a majiteľ nás ochotne ubytoval. Veľmi pohodový chlapík, dokonca nás bol ráno ochotný zaviezť aj do Cisny pre chleba, ale potom telef. zistil, že je ešte zatvorené. Tak nám aspoň vyviezol batohy do Ruského sedla, keďže sme pokračovali ďalej po červenej magistrále smerom na Kruhliak.

PaliT

Článok aj fotky úplná fantázia a priam nehanebná návnada...

Pridaj reakciu

Pridaním diskusného príspevku súhlasíte s podmienkami použitia hiking.sk.