Komentár
Zdenči k článku: Ako stráviť dva týždne v Albánsku, Kosove a Čiernej Hore s deťmi (2) Vlani sme dali so synátorom 11-dňový roadtrip Srbsko, Bosna Hercegovina, Čierna hora a trošku aj Chorvátsko a ostalo ešte mnoho miest, ktoré by sme chceli vidie …
+ 9 ďalších príspevkov
Diskusná téma K článku: Hejce a pamätník leteckého nešťastia
Diskusná téma K článku: Hejce a pamätník leteckého nešťastia (strana 2)
Takze podla teba je hrdinstvo vobec obliect uniformu. Tento preklon pred silovymi zlozkami je usmevny. A na tvoje arguentacny fauly som si uz zvykol. Asi to opat nema zmysel sa tu s tebou natahovat. Mame Hejce rovnako ako mame Sakrakopec. Mozeme si pri turistike spomenut na ludi, ktori tam zahynuli.
nie tak to zasa asi nestaci. ale zamysli sa kolko ludskych zivotov zachranili svojou pritomnostou a cinnostou ktoru tam vykonavali a kolko toho urobili aj pre nas turistov. nebyt ich tak by tu nebolo ani tolko clankov z balkanu...
lubo a v com su tvoje argumenty lepsie ked tu das dovod nehody na zaklade vseobecnych informacii z internetu pricom si take nieco nedovolia jednoznacne potvrdit ani odbornici ktori maju v rukach priame dokazy...
Hm, od havárie AN24 k až k HZS = "kúzlo" (anonymnej) internetovej dikusie.
Ľubo, debatoval som o tej havárii s tromi pilotmi s komerčnou licenciou, či aspoň IFR oprávnením. Samozrejme, každá nehoda podlieha fenoménu "Swiss cheese", ale v tomto prípade ak prisúdiš vinu pozemnému personálu (napr. pre zlú údržbu lietadla), to mi pripadá veľmi nespravodlivé, ba až kruté tvrdenie. Piloti sa odklonili 3km od trajektórie podľa letového plánu cez waypoint KOLUM (prvá diera v syre), nastavili nesprávne výškomer (druhá diera), pri prechode na VFR neurčili presnú polohu v priestore (tretia diera), s vysvietenou dráhou pred očami, začali klesať v rozpore s štandardným glide slope 3° zo štandardného bodu zostupu až pred dráhou (štvrtá diera). Nenašiel som pilota, ktorý by si myslel, že by technika mohla byť primárnym faktorom pri tejto nehode.
Použi Occamovu britvu.