Pozvánka

Kurz prvej pomoci 2013 zrušený

08. 03. 2013
AKCIA ZRUŠENÁ - Na jeseň sa náš tradičný kurz prvej pomoci nekonal, tak sme to chceli napraviť teraz v marci. Kurz býva zameraný na horské aktivity – je ideálny pre všetkých turistov, horolezcov, skialpinistov a iných horských nadšencov, ktorí sa chcú naučiť alebo si precvičiť svoje znalosti z poskytovania prvej pomoci. Piaty ročník tohto podujatia, ktorý sa mal konať v termíne 22. - 24.3.2013 (piatok - nedeľa) na Chate Uhorčík v Terchovej, sa žiaľ z dôvodou nezáujmu konať nebude.

Kurz bol zrušený z dôvodu nízkeho záujmu.
Prihlásným účastníkom, čo za kurz vopred zaplatili, budú do konca týždňa peniaze odoslané bankovým prevodom na rovnaký účet, z ktorého nám prišli.

Ako to vyzeralo na našich kurzoch prvej pomoci si môžete pozrieť v reportážach z predošlých ročníkov:
2008: Športchata Bezovec
2009: Chata pod Lampášom v Štefanovej
2010: Chata Uhorčík v Terchovej
2011: Chata Uhorčík v Terchovej

Lektorku nám robí od začiatku kurzov MUDr. Renáta Andrejčáková. Je lekárom s druhým stupňom špecializácie v odbore anesteziológie a intenzívnej medicíny, pracuje na KAIM v FNsP Ružinov v Bratislave a je zakladajúcim členom výboru Slovenskej resuscitačnej spoločnosti pri SSAIM. Pôsobí tiež ako externý pedagóg pre výučbu PP pre medikov na LF UK v Bratislave. Má 12 ročnú prax vo výučbe kardiopulmonálnej resuscitácie a PP pre laikov, medikov a študentov v rámci postgraduálneho štúdia.

Kurz prvej pomoci 2013 zrušený 23/03/13 06:11 1 príspevok

Pozvánka Festival Cestou necestou v 14 mestách SR Nový rok, nové výzvy, nové cesty, ale aj nové miesta, kde ešte nikto nikdy nebol. Skialp, autonomádi, vysokohorská turistika, mladí fotografi, rôzne sólo kúsky, dlhodobé cestovanie či stopovanie všetkého možného v zabudnutých končinách sveta. Na všetko toto pozývajú organizátori festivalu Cestou necestou, ktorý štartuje svoju novú sezónu už dnes a bude sa konať v 14 mestách na Slovensku. 13/01/20 Redakcia Festivaly a premietania
Recenzia Knižné tipy od Tomáša – retroturistika a príručka prežitia Pokračujeme v našich knižných tipoch výberom od nášho dlhoročného autora a editora Tomáša Trstenského. V jeho zozname sa nachádzajú knihy venujúce sa útulniam a chatám Malej Fatry, histórii turistiky na Slovensku, či Podkarpatskej Rusi z čias 1. Československej republiky. Výber uzatvára príručka prežitia s praktickým, no aj svojsky originálnymi radami. 24/11/19 Redakcia Mapy a knihy
Pozvánka Vysoké hory Nitra 2019 Tretí novembrový víkend bude v Nitre už po štrnástykrát patriť tradičnému festivalu. Pozostáva z hlavného festivalového dňa, soboty s bohatým programom pre širokú verejnosť, ktorému predchádza „detský piatok“ pre žiakov nitrianskych škôl. Podujatie uzavrie nedeľný poznávací výlet na Zobor. 12/11/19 Redakcia Festivaly a premietania

Túra Prievidza – Nitrianske Rudno – Bánovce n. B. Strážovské vrchy som prebrúsil kade-tade, keďže je to jedno z mojich domovských pohorí. Stále je však možné trasu skombinovať, aby obsahovala aj čosi nové. Tentoraz som prekrižoval južnú časť pohoria od východu na západ. dnes Michal Bukvai Strážovské vrchy
Túra Jelšavský hrad a Skalka Hurá!!! Koronokríza takmer skončila a môžeme konečne ísť na náš prvý tohoročný viacdňový pobyt. Tento raz nazrieme do regiónu Gemer. Niektoré časti Gemera poznáme celkom dobre, no oblasť okolo Revúcej a Jelšavy je pre nás Terra incognita. Je načase to zmeniť. Veľkým lákadlom sú tri hrady, na ktorých som ešte nebola – Jelšavský, Šivetický a Rákoš. včera Danka Tomášiková Revúcka vrchovina
Túra Hrebienok – Tatranská Lomnica Jarné prázdniny sme sa nakoniec rozhodli stráviť vo Vysokých Tatrách. Ako východiskový bod vyhrala Tatranská Lomnica, odkiaľ sa dá v pohode všade dostať vláčikom a nemusím riešiť presuny autom, ani plné parkoviská. A keď sme boli vo Vysokých Tatrách, nemohli sme minúť Studenopotocké vodopády. 09/07/20 Martina Haratíková Vysoké a Belianske Tatry