Pozvánka

Kurz prvej pomoci 2013 zrušený

08.03.13
AKCIA ZRUŠENÁ - Na jeseň sa náš tradičný kurz prvej pomoci nekonal, tak sme to chceli napraviť teraz v marci. Kurz býva zameraný na horské aktivity – je ideálny pre všetkých turistov, horolezcov, skialpinistov a iných horských nadšencov, ktorí sa chcú naučiť alebo si precvičiť svoje znalosti z poskytovania prvej pomoci. Piaty ročník tohto podujatia, ktorý sa mal konať v termíne 22. - 24.3.2013 (piatok - nedeľa) na Chate Uhorčík v Terchovej, sa žiaľ z dôvodou nezáujmu konať nebude.

Kurz bol zrušený z dôvodu nízkeho záujmu.
Prihlásným účastníkom, čo za kurz vopred zaplatili, budú do konca týždňa peniaze odoslané bankovým prevodom na rovnaký účet, z ktorého nám prišli.

Ako to vyzeralo na našich kurzoch prvej pomoci si môžete pozrieť v reportážach z predošlých ročníkov:
2008: Športchata Bezovec
2009: Chata pod Lampášom v Štefanovej
2010: Chata Uhorčík v Terchovej
2011: Chata Uhorčík v Terchovej

Lektorku nám robí od začiatku kurzov MUDr. Renáta Andrejčáková. Je lekárom s druhým stupňom špecializácie v odbore anesteziológie a intenzívnej medicíny, pracuje na KAIM v FNsP Ružinov v Bratislave a je zakladajúcim členom výboru Slovenskej resuscitačnej spoločnosti pri SSAIM. Pôsobí tiež ako externý pedagóg pre výučbu PP pre medikov na LF UK v Bratislave. Má 12 ročnú prax vo výučbe kardiopulmonálnej resuscitácie a PP pre laikov, medikov a študentov v rámci postgraduálneho štúdia.

Kurz prvej pomoci 2013 zrušený 23/03/13 06:11 1 príspevok

Pozvánka Festival Cestou necestou v 14 mestách SR Nový rok, nové výzvy, nové cesty, ale aj nové miesta, kde ešte nikto nikdy nebol. Skialp, autonomádi, vysokohorská turistika, mladí fotografi, rôzne sólo kúsky, dlhodobé cestovanie či stopovanie všetkého možného v zabudnutých končinách sveta. Na všetko toto pozývajú organizátori festivalu Cestou necestou, ktorý štartuje svoju novú sezónu už dnes a bude sa konať v 14 mestách na Slovensku. 13/01/20 Redakcia Festivaly a premietania
Recenzia Knižné tipy od Tomáša – retroturistika a príručka prežitia Pokračujeme v našich knižných tipoch výberom od nášho dlhoročného autora a editora Tomáša Trstenského. V jeho zozname sa nachádzajú knihy venujúce sa útulniam a chatám Malej Fatry, histórii turistiky na Slovensku, či Podkarpatskej Rusi z čias 1. Československej republiky. Výber uzatvára príručka prežitia s praktickým, no aj svojsky originálnymi radami. 24/11/19 Redakcia Mapy a knihy
Pozvánka Vysoké hory Nitra 2019 Tretí novembrový víkend bude v Nitre už po štrnástykrát patriť tradičnému festivalu. Pozostáva z hlavného festivalového dňa, soboty s bohatým programom pre širokú verejnosť, ktorému predchádza „detský piatok“ pre žiakov nitrianskych škôl. Podujatie uzavrie nedeľný poznávací výlet na Zobor. 12/11/19 Redakcia Festivaly a premietania

Túra Z Jablunkovského k Vlárskemu priesmyku (1) Aj keď som už niečo v živote prešiel, jedna časť Slovenska mi bola úplne neznáma. Severozápadné pohraničie Slovenska. Po jednom náhodnom zbere čučoriedok v oblasti Stratenca ma hrebeň Javorníkov chytil za srdce. Taký pekný kraj a pre mňa bez preháňania Terra incognita. Musím s tým niečo vykonať. Pomaly sa rodil plán na prechod pohraničných hôr z oblasti Beskýd Javorníkmi k Bielym Karpatom jedným vrzom. dnes Vladimír Mikuš Javorníky, Západné Beskydy
Túra Okolo Moštencov Mám obľúbenú túru, ktorú zvyknem s malými obmenami absolvovať aspoň raz za rok. Či už ako jarný rozbeh sezóny alebo ako operatívne vyplnenie voľného dňa. Netreba mi totiž stíhať žiadny dopravný spoj, jednoducho vypadnem z domu a po pár hodinách sa tam opäť objavím. včera Michal Bukvai Súľovské vrchy
Cyklotúra Od Lunzer See do Göstling an der Ybbs a späť Letná karavanovačka 2017. Pôvodne sme plánovali zakotviť až niekde v Soľnej komore (Salzkammergut) a tráviť dovolenku so šesťročným prckom motaním sa okolo jazier s výhľadom na skalnaté kopce. Prvú noc sme sa zastavili v kempe Ötscherland v Lunz am See. Ľubo hneď po zhliadnutí okolia lobuje za to, aby sme miesto dovolenky vymenili za toto. Jazero tu je, hory tu sú a najmä tu nie sú davy, ktoré tušíme v Salzkammergut, kde pri telefonickom prieskume nebolo voľné miesto ani v jednom kempe. 16/01/20 Soňa Mäkká Svet