Žltá TZT Rybníček - Zbojnícke (autor foto: Rado Harach)
Žltá TZT Rybníček - Zbojnícke (autor foto: Rado Harach) Zatvoriť

Správa Polom v okolí Pezinskej Baby a V. Homole

Prednedávnom sme vás informovali o popadaných stromoch nad Čertovým žľabom smerom na Záruby, najvyšší vrch Malých Karpát. Aktuálne je však nepriechodných alebo ťažko priechodných úsekov v pohorí viac. Mimo prevádzky je tiež rozhľadňa na Veľkej homoli.

Popadané stromy sa nachádzajú na červenej TZT Pezinská Baba - sedlo pod Javorinou - Skalnatá - Čermák. Tiež na neďalekom úseku žltej TZT Rybníček - Zbojnícke. Od tohto miesta je podľa nášho spoluorganizátora pretekov Nízkotatranská stíhačka - Rada Haracha trasa nepriechodná tak, že musel odbočiť z chodníka a k Trom jazdcom ísť mimo TZT. Popadané konáre sú aj na žltej TZT Nad hvezdárňou - Vápenka.

Včera dobrovoľníci pod vedením Martina Urbaníka, organizátora Štefánik Trailu, spriechodnili 5 km dlhý úsek Zochova chata - Skalnatá (žltá a červená TZT). Budúci víkend je na pláne brigáda na trase Pezinská Baba - Čmeľok - Skalnatá.

Ak máte ďalšie informácie o ťažko priechodných úsekoch TZT, privítame ich vo fóre k článku.

Súvisiaci článok:

Chodník na Záruby od Čertovho žľabu nepriechodný

Autori fotografií: Rado Harach, Peter Kováč a Mário Martinec

Búda Chatrč pod Hrádkom

Na lokálnych trasách západným Podpoľaním veľa možností na skrytie sa niet. Ale iste poteší znalosť búdy pod Hrádkom, ktorá by mohla poslúžiť nielen ako úkryt pred dažďom, ale aj …